maandag 9 mei 2011

Winnaar schrijverwedstrijd


HOOIIIII xD

ik heb een winnaar, de reden dat ik haar uitgekozen heb :
  • Voor mijn gevoel klikte het gelijk goed...
  • Ze was enthousiast, want ze schreef, in mijn gastenboek dat ze schrijver wilde worden, en ik zei : "Goed, moet je even een vriendenverzoek sturen." Daarna zei ze in m'n gastenboek: "Goed, heb ik gedaan." Toen antwoordde ik daarop met: "Je moet ook even een reactie op het bericht plaatsen." En dat heeft ze ook gedaan. Haar blogger account heet "Leen" en ik denk dat haar stardoll naam: FunnyStyleChic, is. wil je je ff bij me melden als het de jouwe is...
          maar zowel, moet je in een privé bericht ff je e-mail zetten, dan krijg je een mailtje van me...
          
           Dit is je plaatje als het wel zo is:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten